Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě SAMOLEPKY SHOP
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku nebo e-mailu Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Podmínkou pro naplnění platnosti vaší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe e-mailem nebo telefonicky. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. O odeslání zboží budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky PO-PÁ 10:00-14:00 hod., či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Cena dopravy zboží se odvíjí od Vámi vybraného způsobu dopravy a platby.
- Doporučená zásilka + platba předem: 59 Kč
- Osobní odběr + platba předem: zdarma
6) DODACÍ LHŮTA
Objednané zboží odesíláme po přijetí zálohy nebo celé částky na náš účet do pěti pracovních dnů. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme vás neprodleně kontaktovat.
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ/ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. Dle zákona č. 367/2000 má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.Odstoupení od kupní smlouvy se řídí níže uvedenými podmínkami.
Při jejich splnění je vrácena kupní cena zboží:
- výrobek musí být v původním obalu, musí obsahovat všechny části a příslušenství, nákupní doklad, záruční list
- nesmí jevit známky opotřebení
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci telefonicky PO-PÁ 10:00-14:00 hod, e-mailem, či písemně.
- zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu Zboží zasílejte pojištěné, jelikož neručíme za případnou ztrátu či poškození na cestě k nám. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
- do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
- doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
- dopravné či balné reklamovaného zboží není předmětem záruky prodávajícího a proto si jej kupující hradí sám
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30-ti dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
10. Ochrana osobních dat
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.
Zákony a předpisy: - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů